Nowy obowiązek zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca - Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Od 1 czerwca 2025 r. w związku z wejściem w życie Ustawy z 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, niektóre instytucje są zobowiązane do obowiązkowego zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca (dawna Centralna Baza Ofert Pracy).
Obowiązek ten dotyczy w szczególności:
- organów władzy publicznej;
- organów samorządów gospodarczych i zawodowych;
- podmiotów reprezentujących zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
- podmiotów reprezentujących państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
- podmiotów reprezentujących inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.
Nowe przepisy mają na celu usprawnienie dostępu do specjalistycznych ofert pracy dla osób poszukujących zatrudnienia.
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
POWIATOWY URZĄD PRACY
ul. Gdańska 11
11-500 Giżycko
woj. Warmińsko- Mazurskie
tel. 87- 4296440 fax. 87- 4296475
olgi@praca.gov.pl www.gizycko.praca.gov.pl
REGON 510941860 NIP 845-17-11-664